Tηλεφωνικές παραγγελίες: 210 300 6842
ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για όλες τις αγορές άνω των 40 ευρώ εντός Ελλάδος
Δώρα για μέλη σε αγορές άνω των 59 €
Τηλεφωνικές παραγγελίες 210 60 47 067
PRODUCTS
Close

THEA RESVEGA 60CAPS-Συμπλήρωμα διατροφής για την διατήρηση της φυσιολογικής όρασης 60 κάψουλες

Το RESVEGA ® είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, λουτεΐνη, ζεαξανθίνη και trans-ρεσβερατρόλη. Ο ψευδάργυρος και το DHA συμβάλλουν στη διατήρηση της φυσιολογικής όρασης.
SKU: 99048
Availability: Available
27.03€
Το RESVEGA® είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει βιταμίνες και ιχνοστοιχεία µε αντιοξειδωτικές* ιδιότητες, λουτεΐνη, ζεαξανθίνη, µέγα 3 απαραίτητα λιπαρά οξέα, trans-ρεσβερατρόλη και βιταμίνη D3 (χοληκαλσιφερόλη).

Συνιστώμενη για ημερήσια κατανάλωση δόση:

Δύο καψάκια την ημέρα, κατά προτίμηση λαμβανόμενα κατά τη διάρκεια ενός κυρίως γεύµατος µε µικρή ποσότητα νερού.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ - ΟΦΕΛΗ
ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ

Η βιταμίνη Ε, η βιταμίνη C, ο ψευδάργυρος και ο χαλκός συμβάλλουν στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.

Βιταμίνη E: Η βιταμίνη E βρίσκεται στα φυτικά έλαια.

Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C βρίσκεται στα φρούτα και τα λαχανικά.

Ψευδάργυρος: Ο ψευδάργυρος συμβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής όρασης. Βρίσκεται στο κρέας και τα ψάρια.

Χαλκός: Ο χαλκός βρίσκεται στα μαλάκια και τα αποξηραμένα φρούτα.
ΛΟΥΤΕΪΝΗ ΚΑΙ ΖΕΑΞΑΝΘΙΝΗ

Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες σε ορισμένα πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι, το μπρόκολο και το μαρούλι.

ΩΜΕΓΑ-3 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ (DHA ΚΑΙ EPA)

Τα Ωμέγα-3 οξέα είναι απαραίτητα λιπαρά οξέα. Πρέπει να παρέχονται μέσω της τροφής ή μέσω συμπληρωμάτων διατροφής σε περίπτωση μιας μη ισορροπημένης διατροφής.

Το DHA συµβάλλει στη διατήρηση της φυσιολογικής όρασης. Τα ευεργετικά αποτελέσματα εξασφαλίζονται µε την ημερήσια πρόσληψη 250mg DHA.

Τα Ωμέγα-3 λιπαρά βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες στα λιπαρά ψάρια, όπως ο τόνος, ο σολομός και η ρέγγα.

TRANS-ΡΕΣΒΕΡΑΤΡΟΛΗ

Η Trans-ρεσβερατρόλη βρίσκεται σε ορισμένα φρούτα, κυρίως τα σταφύλια και στο κρασί.

Βιταμίνη D3: Η βιταμίνη D3 (χοληκαλσιφερόλη) βρίσκεται στα λιπαρά ψάρια όπως ο τόνος, ο σολομός, και η ρέγγα.